Thursday, August 4, 2016

The House of Glamour Spell- Craft Lotions & Potions

glamourspell.com
Θα ήθελα σήμερα να σας παρουσιάσω τη φίλη μου την Άντρεα γιατί έχει ξεκινήσει μια καταπληκτική δουλειά και νομίζω ότι με τέτοιους ανθρώπους πρέπει να αλληλοστηριζόμαστε. Πριν από λίγο καιρό, το ιστολόγιό μου, τράβηξε την προσοχή της και μου έκανε πρόταση να συμμετέχω στη σελίδα της η οποία αφορά, τι άλλο; Φυσικά καλλυντικά! Ένιωσα ιδιαίτερα περήφανη και είναι τιμή μου όταν μου ζητάτε να συμμετέχω στις δημιουργίες σας να ξέρετε :)  Εννοείται πως ήμουν θετική σε αυτό το νέο ξεκίνημα κι ο λόγος που κάνω αυτή την ανάρτηση είναι γιατί η πλατφόρμα της Άντρεα σκοπό έχει να λειτουργήσει σαν ομπρέλα για όλους εμάς που δουλεύουμε στα φυσικά καλλυντικά. Μια ομπρέλα δημιουργίας η οποία προτίθεται να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει το καταναλωτικό κοινό από την αρχή.

Το ταξίδι αυτό ξεκίνησε λοιπόν, όταν η Άντρεα αναποδογύρισε το διαδίκτυο για να βρει ιδέες και συνταγές με σκοπό να φτιάξει το δικό της εντομοαπωθητικό spray. Σερφάροντας στον DIY κόσμο λοιπόν, ανακάλυψε ένα νέο πάθος και σχετικά άμεσα έβαλε μπροστά τη δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, αφιερωμένη στην ομορφια και στα φυσικά καλλυντικά.

Το σχέδιό της είναι να συγκεντρώσει κρέμες, λοσιόν και φίλτρα ομορφιάς από όλο τον πλανήτη και να τα μοιραστεί μαζί μας. Σας προσκαλεί λοιπόν να συμμετέχετε ενεργά, γράφοντάς της συμβουλές ομορφιάς, πώς φτιάχνετε τις κρέμες προσώπου ή τις λοσιόν σώματος ή αν έχετε κάποια παραδοσιακή συνταγή σαπουνιού που έφτασε σε εσάς από γενιά σε γενιά! 

Η Άντρεα πιστεύει στη δύναμη της φύσης αλλά ενημερώνει πως οι εναλλακτικές που προτείνει δεν υποκαθιστούν τη συμβατική ιατρική γι’ αυτό και η σελίδα της θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως σπα και όχι ως νοσοκομειακός χώρος. Αυτά που σας γράφω κι εγώ δηλαδή τόσο καιρό- για προβλήματα υγείας, απευθύνεστε μόνο στον γιατρό σας, εδώ απλά μιλάμε για ομορφιά και τίποτα περισσότερο :)

Η επικοινωνία γίνεται μόνο στα αγγλικά.